Monday, February 23, 2009

AMANSARI BEACH RESORT

Malam pertama di ABR....bilik nya pun mmg ok...semalam RM120, swimming pool pun ada..kira ok la tu...syirah bab posing mmg suka..hihihi

Kusyuk tgk tv




Hari ke-2 breakfast kat kopitiam kemaman...lama jugak tak ke sana..tiba2 pagi tu kepingin sgt...tgk jadual camping dia pg tu tak sibuk sgt..lari pi breakfast ngan amik mak, sekali si seroi pun nak join...hangkut sekali...hahaha


Syirah nak yang nie la papa...syirah sakit mulut, tak leh nak makan yg pedas2!!


Merenyeh ke hape tu? gigi dia sejuk bebeno pagi2 dah belasah teh ais..hihihi...sampai kembang2 hidung tuh


Mama nak tak rasa air syirah? sedap tau!! nak tak ? nak?? heheh



Mama pun nak tumpang bergambar jugak...hihihi



Nie menu mama ngan papa...nasi lemak special..!!! sepinggan RM13.50 hohoho...menu syirah kentang goreng jer...sbb sakit mulut...sian plak dia..tapi itu pilihan dia..kalu mintak yg dia tak nak..mmg tak makan ler


Nie le ruper chalet tempat kami menginap...damai je rasa..depan kami view nya laut terbentang luas...angin mmg kuat...sejuk sgt, dah tak yah pasang aircond...

Ptg tu sebelum pi lepak kat tepi pantai...aku sempat la bawak anak2 pi mandi pool...sbb dah pesan awai2..tak leh mandi kat pantai, ombak kuat...hehehe....aku pun tumpang sekaki mandi ngan depa...hahah..cam bebudak plak

Lepas mandi kat swimming pool kami pakat pi lepak tepi pantai..syok angin mmg kuat..nak mandi laut tak berani ombak bergulung2...huhuhu...ada gak sorg abg tu dok memancing tepi pantai...dpt le 3 ekor ...

Kem cempaka tempat program asben ku ngan student2 Lepar..Bilik penginapan utk cikgu depa 1 bilik besar utk cikgu pompuan dan 1 bilik besar utk cikgu lelaki...hohoho


Malam tu asben sibuk ngan program show kat kem...aku malas nak join, biasa la persembahan student2 dia ngan cikgu cikgi...dgr khabar pengetua baru dia pun join gak menyanyi...hahaha...dasyat gak tu..yg penting sporting!! ...aku, mak aku, syirah ngan seroi memulakan plan kami mlm tu.....sebuk pi Fun fair...hahaha..tak sangka plak jumpa ngan org yg aku kenal...kikiki...PAEH ngan wife dia ...layanzzz...best gak sbb dah lama tak pi...tgk anak2 happy , aku pun tumpang happy...byk gak le habis mlm tu..janji enjoy!!!

No comments:

Post a Comment