Sunday, July 20, 2008

::: GenG BaS SeKoLaH :::

Nie nak citer pasal anak dara kenit tu ler, Syirah. Hari2 nak tgk Geng bas sekolah. Tak kira siang mlm. 24 jam kalu boleh nak tgk citer tu je. huhuhu. Mana ler mama nie nak cari citer tu nak pasang sokmo. Kalu dpt tgk citer nie mmg dia kusyuk betul la. kadang2 aku tgk dia gelak sorg2, tapi betul le time tu part kelako. heheh..kalu x kelako dia gelak, something wrong somewhere ler..tapi bila perati2 kan keletah dia, aku rasa nak tergelak pun ada, kagum pun ada..macam2. Kartun2 biasa nie dia tak excited. Kalau ada citer budak2 dia suka ler..tom tom bak ke..mmg pebret dia ler tu.
kalau berjalan mana2, nampak le bas sekolah..dia punya menjerit ler "geng bas sekolah" "geng bas sekolah"..kalau tak tgk lg kuat ler dia jerit...hehehe..bahana tgk citer tu...asik geng bas sekolah. bukan panggil bas sekolah dah.

aku anto syirah umah kakak aku. Ada sekali tu ,

syirah : syirah nak blk umah syirah
mamalong : nape plak nak blk umah syirah?
syirah : syirah nak tgk geng bas sekolah, umah mamalong tak der
mamalong : ye la..umah syirah je la yg ada citer tu..kat sini tak der
syirah : geng bas sekolah best (sambil angkat thumb)

kakak aku punya ler gelak. asik tingat nak tgk citer tu je..hahaha. Apa yg dia suka sgt kat citer tu aku pun tak tau..



No comments:

Post a Comment