Sunday, July 20, 2008

LanGkaWi - IEEP 29-31 May 2008

Seronok sgt dpt pi langkawi. Walaupun aku nie org kedah, tak penah sekali pun lg aku jejak kaki ke langkawi. hahaha...sadis kan?? Bila dah dpt pi nie syok gak larr...IEEP ngan OCD. kira aku pi honeymoon utk tah berapa kali la nie..muahaha Part naik feri tu la paling aku tak tahan...mabuk laut, siott..!! dah le hubby aku tak de sekali..dia dok kat tingkat bawah ruper nya..aku ngan syirah kat tingkat atas sekali..aku dah ruper org pregnant lak. Pening2, loya, muntah..huhuhu..aku tgk syirah steady je..leh bergalak2 lg dlm feri..


::.hohoho...mabuk laut weh!!.::


::.Nie la hotel tempat kami menginap - ASEANIA resort.::


::.Bang..jual minyak gamat ke? posing sakan!!.::


::.Kota Mahsuri.::


::.Telaga Mahsuri.::


::.Makam Mahsuri.::


::.Sian Syirah, dah letih berjalan.::



No comments:

Post a Comment