Saturday, February 19, 2011

Sambut Birthday Syirah

Byk gambar2 syirah masa lahir, kalu nk upload mmg tak larat .. hehe ... biasa la masa tu lom pakai DSLR ... hahaha, semua main tangkap muat je guna hp yg cikai .. tp tak pe ada jugak kenangan..


Hari pertama

kecik je kan? 2.38kg

opsss!! chelsea ?? hahaha


Hepi birthday sayang ! genap 5 tahun sudah .. mama sayang syirah sgt2 tau !!




Tanggal 18/2/2006


pagi2 nie mama dah rasa sakit2 perut, patut nya due lg 3 minggu ..
pelik sungguh mama rasa sakitnya kali nie, sakit perut yg lain mcm !
kenapa ye?
dan dan la mama call atok, bertanya kan hal nie .. atok, wan dan papa tiada di rumah ...
i'm alone ! huhuu ... gelabah, resah, gelisah ..
menunggu atok blk rumah ...
sakit makin kerap, 5 minit sekali .. bila atok sampai, pegang perut, baby dah tak gerak !
ya Allah kau selamatkan la anak aku !
tunggu hubby plak blk, terus ke hospital ..

Prof. Dr. Mokhtar Awang, amik kes aku ...
dia bgtau baby aku dah lemah sgt,
denyutan jantung bunyi teralu perlahan.
Doc bgtau kalu aku tunggu utk bersalin normal, sgt la berisiko pada baby, kerana doc kata kes mcm nie biasa nya baby terlilit tali pusat, dan dia akan lemas !
Ya Allah, aku menangis !
doc kata kene operate .. aku redha asal kan baby aku selamat.
Hubby masuk dan berikan aku semangat, kekuatan ! tanpa pk panjang dia terus sain utk aku dioperate, kata nya asal aku dan baby selamat je.

Dlm 35 minit aku di dlm OT, semuanya selesai ..
syukur baby aku selamat.
Aku dibius separuh badan. Baby keluar, aku dgr tangisan ,
tp aku tidak dpt melihat nya,, kerana dia sgt lemah.
Hubby aku kata masa baby keluar nampak lebam sgt.
Aku tanya pd doc,
laki ke pompuan anak aku? doc kata dia pun tak sempat nak tgk, sbb terus pass pada doc baby ..

Lahir lah seorg baby comel diberi nama Hanan Insyirah .. sekejap je dah 5 tahun anak mama ! love u sayang !!


Gambar sekitar majlis sambutan maulidur rasul dan ulangtahun kelahiran syirah .. sgt meriah











2 comments:

  1. epi bday shirah.!..sib baik bos i yang sambut syirah ek..hehehhe

    ReplyDelete
  2. ekekeke .. tu la Atie .. ur boss la tu :)

    ReplyDelete