Monday, November 17, 2008

:: FeLDa New ZeaLanD ::

Ahad baru nie...aku dpt berita sepupu asben aku meninggal kat Johor Bharu.. mak pak mertua aku dah beberapa minggu nie dok ulang alik p tgk dia kat spital JB.. aku tak penah kenal dan jumpa ngan za (arwah) nama pun sama...bila jumpa itu lah pertama dan terakhir aku tgk dia...kata mak mertua aku demam chikunya..aku pun tak pasti...dia demam, pi amik ubat kat clinic tak ok gak..pi clinic lg tak ok..lastly p spital..kene tahan wad..pas tu koma, paru2 dah kene serang virus. Meninggal pagi ahad tu, siap2 mandi, kapan dan solat jenazah diuruskan pihak spital, jenazah dibawa blk ke Felda NZ..kul 5 cam tu la baru sampai...aku sempat la tgk muka arwah utk kali terakhir.

AL-Fatihah






menunggu kaum adam pulang dr tanah perkuburan











No comments:

Post a Comment