Wednesday, November 26, 2008

:: Roti JaLa ::

Semalam aku tgk kat cafe kari daging dia cam mengancam je..meggoda jiwa raga..aku pun beli le bungkus...konon utk mkn malam nanti...blk main badminton leh le masak nasi je...hehehe..alih2 asben aku kata ibu mertua ku ajak makan nasi kat umah dia....masak ikan keli ngan puyu hasil pancingan asben ngan ibu mertuaku dan adik2 iparku...hehhe..



Blk main badminton...aku pun buat le roti jala cicah kari daging...nak bawak ke umah ibu mertua ku pun tak berbaloi...sikit sgt..nie le hasil nya..lepas kenyang makan roti jala..perut aku nie leh masuk lg nasi ....adehhh dehhh...sbb tgk ikan goreng berlada tu mengiurkan...wahhh..terlebih sudah aku makan ari nie..penat je aku terloncat2 main badminton, konon buang kalori..sekali yg masuk lg lebih dr yg keluar...hahaha...tak apa..lepas nie leh ikut jejak langkah si moon berdiet...!!



Rindu nya aku kat anak dara ku itewww...huhuuh...dia masuk asrama penuh lg...smlm masa aku call dia cam rengek2 je..aku tau dlm hati dia..dia rindukan mama ngan papa nya nie...huhuh..mula la tdo malam meleleh air mata aku...rupanya semalaman juga anak ku asik nangis2 nak blk kat aku...jenuh la atok dia memujuk...harus sabtu nie aku terbang ke kg kejap...ahad aku kene keje plak...uwaaaa....I miss u so much sayang!!






Roti jala cecah kari daging







No comments:

Post a Comment