Friday, November 21, 2008

:: Sian Mak ::

Semalam aku bawak mak g spital...mak demam sampai sakit2 gusi gigi dan sebelah badan dia...takut nya aku mengenangkan episod mak pernah kene strok hari tu...mujur cepat bertindak..alhamdulillah mak ok..sbb tu bila mak kata dia rasa sakit2 sebelah badan ditambah dgn demam..aku dah tak senang duduk..yg payah nya mak nie mmg takut nak ke spital..takut warded...biasa nya kalau dah cam nie mmg terpaksa la aku memaksa mak ke spital jugak...mmg kene angkut..hehehe..utk kebaikan dan kesihatan mak juga...blood pressure mak tinggi sgt...sbb tu doc kata dia rasa2 cam tu...


Edisi petang nya aku rasa sedikit rajin...ditambah plak tgk roti dah expired tapi still elok la..hahaah..aku pun belasah la buat puding roti marble..gambar setelah dipotong tak sempat nak snap..dah kene belasah dek cik abg ku dan anak2 buah...




Biasa la anak aku mmg suka bergambo ..hehhe..mana2 je ada muka dia


Nie baru siap...sebelum diterbalikkan..


yang dlm bekas comel nie of course la utk si comel tu



Nie bila dah diterbalikkan



Letak la buah peach sket..utk penambah rasa



nie syirah punya pebret..nak gak letak ceri..hehehe




No comments:

Post a Comment