Sunday, August 1, 2010

Cian syirah

Kejadian pilu + gelihati di hari ahad .. hari nie aku keje. Tinggal la syirah ngan cik abe aku kat umah. Syirah cam biasa susah nak bangun pagi. Aku pegi keje pun dia lom bangun.

Bila dia bangun, papa ajak la pegi makan kat kedai, soh mandi tak nak..so papa kata akan bungkus utk syirah ... hohoho, bleh plak tinggalkan syirah sorg2 kat rumah, ya rabbi laki aku nie pun tak pk ke bahaya nya...adehhh , gitu la kalu org laki jaga anak, tu baru sorg.

Awal2 tu may be dia ok, dah lama sgt kartun pun tgk dia dah sayu...huhu..menangis2 la syirah, papa tak blk2...mujur la aku dapt jiran yg sgt alert ... Rini dah dgr suara budak nangis, tgk kete aku dua2 tak de..mesti syirah keluar juga...rini masuk semula, dgr suara nangis lg siap panggil2 nama uncle nizam.. (uncle nizam rupa nya tgh melayan mata...ihik (pengakuan sendiri tuan punya diri)...dia keluar tgk syirah yg nangis.. rini g umah aku, tenteram kan syirah .. dah ok syirah selamber badak nya masuk umah sambung tgk kartun, adehh laa...cian auntie rini dia terkulat2.. dlm masa yg sama dtg plak org nak banci , so rini di banci di rumah aku ...hihihi..

Thanks sgt2 to Rini dan nizam .. kalu tak de korg berdua kat rumah, tak tau la apa jadi kat syirah ...aduiii, runsing plak aku dok mikir, pehal laki aku leh wat tindakan gitu... pas nie mmg kene anto la kat umah kakak aku mengasuh, even laki aku ada...huhuhu..risau, risau, risau ~ !!

No comments:

Post a Comment