Tuesday, November 2, 2010

Diet


Diet ¬!! Diet ¬!! Diet ¬!! Susah beno nak turunkan berat badan ... nak naik sekejap jerr ... huhuhu ... aku kene berdiet secara sihat ... makan makanan yg sihat ... slow2, mesti buat ... aku suka masak, sbb family aku suka makan ... hahaha¬!! takkan tgk je kan ? bila makanan tak habis biasa aku la tukang habiskan .. sbb apa, sayang tgk makanan tu nak dibuang, sedih wooo ¬!! dan jadilah aku tong sampah makanan lebihan ... cam ner badan tak naik dan naik lg dan lagi ... huhuhu ... pas nie nak share resepi2 diet la plak .. amacam?? hahaha

Satu lg exercise ... paling la malas nak buat kan? mujur ada main badminton seminggu sekali, tu pun aku byk miss, sbb apa ? byk beno aral melintang pukang ... dah cam ner ? haishhh ... tapi yg ok nya, kalu bab shopping ... kira exercise la tuu ... round berjam jam pun steady je kan ... hahaha ... tu 'terapi' yang aku paling sukak¬!!

Moga 'misi' aku nak turunkan berat badan akan tercapai .... aku dah biasa turun berat, turun naik turun naik ... skrg nie nak dia turunnn je dan tak naik2 dah ... opsss¬!! kalu preggy sure naik, yg tu ku pasrah dan redha ... moga2 ada rezeki aku nak mengelek anak kecik lg¬!! hehehe

No comments:

Post a Comment